20.4.2023

Outokummun reserviläisten Vuosi 2023

Tervehdys kaikille! Outokummun reserviläisten edellinen vuosi oli jäsenmäärän kehitykseltä loistava. Uusia jäseniä liittyi useita ja jäsenmäärä nousi vuonna 2022 jo 105. Reserviupseereiden osalta jäsenmäärä 50.

Kaikille jäsenille, yhdessä Outokummun reserviupseerit ry:n kanssa, järjestetään 20.5 jäsenpäivä Salmijärven ampumaradalla.

Paljon uusia jäseniä on löytänyt aktiivisen reserviläistoiminnan ja ammuntaharrastuksen pariin ja tähän kannustetaan kaikki jäsenet mukaan.

Perinteisillä viikkoammunta päivillä on aina käytettävissä yhdistyksen kalustoa. Joten kaikki innokkaat osallistumaan yhdistyksen järjestämiin ammunta päiviin omalla tai yhdistyksen kalustolla

Reserviläiskiväärin viikkoammunnat aloitellaan maanantaisin 8.5 klo 16:00 Salmijärven ampumaradalla. Pidetään heinäkuu lomaa ohjattujen ammuntojen osalta ja jatketaan taas elokuussa 7.8 maanantaisin klo 16:00. Tästä lisätietoja antaa Heikki Lukkari 0503708649

SRA:ta pääsee myös halukkaat harrastamaan.  Tästä kiinnostuneet voivat olla yhteydessä Harri Pippolaan 0400725126. SRA-kortti kursseille halukkaiden kannattaa seurata mpk:n koulutuskalenterista https://koulutuskalenteri.mpk.fi/Koulutuskalenteri ja ilmoittautua niihin. Käytännön kokeeseen voi harjoitella Harrin johdolla.

Lokakuussa aloitellaan sitten pienoispistooli viikkoammunnat perjantaisin talvikaudelle Servon sisäradalla. Tästä lisätietoja antaa Joonas Hartikainen 0453256720

Mustikkakorvessa pääsee myös harrastamaan viikottain lauantaisin hiihtoa ja patikointia syksyllä. Tapahtumista lisätietoja antaa Arto Hakola 0505125111

Teemme myös veteraaniyhteistyötä ja osallistumme veteraanien kesäretkien, pikkujoulujen yms. järjestämiseen.

Yhdistykseltä löytyy myös kenttäkeitin jolla voidaan tehdä tapahtumiin muonitusta. Tästä lisätietoja antaa Pekka Martikainen 0504300530

Jouluna järjestetään perinteinen jouluaaton kunniavartio sankarihaudoilla. ilmoittatuminen Arto Hakolalle 0505125111

Outokummun urheilutalon tatamilla talvella tiistaisin kuntoliikuntaa kamppailulajien ja itsepuolustuksen pohjalta. Lisätietoja antaa Jaakko Ratilainen 0405345967

H.H